TechZona.lt pirkimo taisyklės

Šios taisyklės yra pirkimo-pardavimo sutarties sąlygos. Pažymėdamas varnele „Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis“, Pirkėjas patvirtina, kad jas perskaitė, suprato ir sutinka. Nuostatos pritaikytos Lietuvos Respublikos teisei; jei kuri nuostata prieštarautų imperatyvioms normoms, taikomos pastarosios.


1. Bendrosios nuostatos

1.1. Internetinę parduotuvę TechZona.lt valdo MB Ex novo (toliau – Pardavėjas).

1.2. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos visiems pirkimams Parduotuvėje. Jos reglamentuoja kainas, atsiskaitymą, pristatymą, garantijas, atsisakymo teisę, prekių neatitiktį, atsakomybę ir ginčų sprendimą.

1.3. Pirkėjas – fizinis asmuo. Verslo pirkėjas – juridinis asmuo.

1.4. Pardavėjas gali atnaujinti Taisykles paskelbdamas naują redakciją Parduotuvėje. Užsakymai vykdomi pagal užsakymo metu galiojusias Taisykles.

1.5. Išmanios prekės (pvz., vejos robotai) naudoja gamintojų programinę įrangą, mobilias ar internetines programėles, debesijos paslaugas ir integracijas, kurių turinį ir prieigą valdo gamintojai ar tretieji asmenys.

2. Kainos, atsiskaitymas ir sąskaitos

2.1. Visos kainos nurodytos eurais su PVM. Pristatymo kaštai (jei taikomi) rodomi prieš patvirtinant užsakymą.

2.2. Atsiskaitymo būdai: bankinis pavedimas, integruoti mokėjimo sprendimai (banko e. atsiskaitymai, kortelės) ar kiti Parduotuvėje nurodyti būdai.

2.3. PVM sąskaita-faktūra pateikiama elektroniniu būdu.

3. Užsakymo sudarymas ir vykdymas

3.1. Sutartis laikoma sudaryta nuo užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo gavimo, nebent aiškiai nurodyta kitaip.

3.2. Pirkėjas privalo pateikti teisingus duomenis. Pasekmės dėl klaidingų ar neišsamių duomenų tenka Pirkėjui.

4. Pristatymas ir perdavimas

4.1. Prekes pristato Pardavėjas arba kurjerių tarnyba Pirkėjo nurodytu adresu. Kurjeris gali susisiekti dėl pristatymo suderinimo.

4.2. Priimant siuntą Pirkėjas privalo vizualiai įvertinti pakuotę; pažeidimus pažymėti kurjerio dokumentuose ir nedelsiant informuoti Pardavėją.

4.3. Prekės sugadinimo ar sunaikinimo rizika pereina Pirkėjui nuo perdavimo momento.

5. 14 dienų atsisakymo teisė (tik Pirkėjams)

5.1. Pirkėjas per 14 dienų nuo prekės gavimo gali be priežasties atsisakyti sutarties, išskyrus teisės aktuose numatytas išimtis.

5.2. Leistinas patikrinimas, o ne naudojimas. Pirkėjas gali atlikti tik tokius veiksmus, kurie būtini prekei patikrinti ir jos pobūdžiui, savybėms bei veikimui nustatyti – panašiai kaip fizinėje parduotuvėje. Lauko eksploatavimas nėra leistinas patikrinimas.

  • Vejos robotai ir panaši technika: ribinių vielų montavimas, ilgalaikis ar pakartotinis pjovimas, zonų kūrimas, žemėlapių sudarymas, kliūčių „apmokymas“, nuolatinis veikimas lauke – nelaikoma patikrinimu ir gali sukelti reikšmingą vertės sumažėjimą.
  • Jei prekė naudota daugiau nei būtina patikrinimui, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą; grąžinama suma mažinama proporcingai (CK 6.22810 str.).

5.3. Grąžinimo būklė. Prekė grąžinama švari, tvarkinga, kiek įmanoma originalioje pakuotėje su visa komplektacija. Originalios pakuotės nebuvimas pats savaime negarantuoja atsisakymo priimti, bet gali lemti pagrįstą vertės sumažėjimą.

5.4. Išlaidos. Tiesiogines grąžinimo išlaidas dengia Pirkėjas.

5.5. Pinigų grąžinimas. Lėšos grąžinamos per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo, tačiau Pardavėjas gali sulaikyti grąžinimą iki prekės grąžinimo ar įrodymo apie išsiuntimą; taikomas vertės sumažėjimo įskaitymas.

5.6. Verslo pirkėjams 14 d. atsisakymo teisė netaikoma. Kokybiškų prekių grąžinimas galimas tik Pardavėjo sutikimu ir atskiru susitarimu (galimas administravimo mokestis ir vertės sumažėjimo įskaitymas).

6. Įstatyminė garantija – 24 mėn.

6.1. Visoms prekėms taikoma įstatyminė 24 mėn. garantija pagal CK 6.364 str. – Pardavėjas atsako už bet kokią neatitiktį, kuri egzistavo perdavimo momentu ir paaiškėjo ne vėliau kaip per 2 metus nuo perdavimo dienos.

6.2. Garantija galioja pagal pirkimo faktą (įrodymai: sąskaita/kvitas/užsakymo patvirtinimas/banko išrašas ar kt.).

6.3. Termino eiga. Pakeitus prekę ar jos dalį, įstatyminės garantijos terminas iš naujo neprasideda; jis gali būti pratęsiamas laikotarpiu, kai Pirkėjas negalėjo naudotis preke dėl neatitikties šalinimo (remonto ar keitimo).

6.4. Teisių įgyvendinimas. Pirmiausia taikomas nemokamas remontas arba pakeitimas, išskyrus atvejus, kai tai neįmanoma ar sukeltų neproporcingų išlaidų; tada galima kainos sumažinimas ar sutarties nutraukimas, kai neatitiktis esminė ar nepašalinama protingu terminu.

7. Komercinė (papildoma) garantija

7.1. Kai kurioms prekėms, be įstatyminės 24 mėn. garantijos, taikoma komercinė garantija, nurodoma suminiais mėnesiais, pvz.: „36 mėn. garantija“.

7.2. Komercinės garantijos laikotarpiu taikoma prekės remonto arba prekės keitimo politika.

7.3. Komercinė garantija nevaržo įstatymo suteiktų teisių ir jų nesumažina.

8. Garantinis aptarnavimas (servisas)

8.1. Garantinį aptarnavimą atlieka: LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos filialasltsc.lt, tel. +370 5 219 5332.

8.2. Garantinį aptarnavimą atliekanti įmonė teikia nemokamą kurjerio paslaugą įrangos diagnostikai ir remontui visoje Lietuvoje.

9. Našumo deklaracijos, naudojimo sąlygos ir Pirkėjo pareigos

9.1. Našumo vertės (pvz., „2000 m2 per 24 h“) – tai maksimalūs rodikliai idealiomis ar gamintojo bandymų sąlygomis, taikant optimalius nustatymus (tęstinis grafikas, tinkamas sklypo paruošimas, minimalios kliūtys, tinkamas vejos aukštis ir pan.). Realus rezultatas gali skirtis dėl sklypo konfigūracijos, kliūčių, šlaitų, ribinių zonų, maršrutų, vejos augimo dinamikos, oro sąlygų, naudojimo grafiko, nustatymų ir pan. Tokie skirtumai patys savaime nereiškia prekės trūkumo.

9.2. Sklypo paruošimas ir nustatymai. Pirkėjas atsako už sklypo paruošimą (ribinių vielų/zonų suderinamumą, kliūčių pašalinimą) ir pagrindinius nustatymus pagal instrukciją. Pardavėjas, esant poreikiui, gali pateikti rekomendacijas ar mokamas diegimo/paleidimo paslaugas.

9.3. Pakraščiai ir borteliai. Deklaruojami pakraščių pjovimo atstumai priklauso nuo nustatymų ir saugos funkcijų; aktyvavus „saugų pakraščių pjovimą“ ar panašias funkcijas, robotas gali sąmoningai palikti didesnį atstumą siekiant išvengti pažeidimų.

9.4. Programinės įrangos/trečiųjų šalių paslaugų įtaka. Žr. 10 skyrių.

10. Programinės įrangos ir trečiųjų paslaugų pakeitimai

10.1. Prekės funkcionalumas gali priklausyti nuo gamintojo ar trečiųjų šalių teikiamų paslaugų (programinės įrangos, programėlių, debesijos, integracijų), kurių turinį ir prieinamumą šie teikėjai gali vienašališkai keisti (įskaitant saugumo atnaujinimus, funkcijų pakeitimus ar nutraukimą).

10.2. Pardavėjas nėra šių paslaugų teikėjas ir jų nekontroliuoja; vien tik programinės įrangos ar paslaugų pokyčiai (jei prekė atitinka esmines pardavimo metu nurodytas charakteristikas ir privalomus reikalavimus) savaime nelaikomi prekės neatitiktimi ir nesudaro pagrindo pretenzijoms Pardavėjui. Tai neapriboja įstatymo suteiktų teisių, jei dėl tokių pokyčių prekė akivaizdžiai nebeatitinka savo pagrindinės paskirties.

11. Neatitikties (trūkumų) nustatymas ir sprendimas

11.1. Nustačius galimą neatitiktį, Pirkėjas nedelsdamas informuoja Pardavėją ir suteikia protingą terminą diagnostikai bei optimizavimui (nuotolinis konsultavimas, nustatymų korekcijos, bandymas pagal rekomenduotą grafiką). Prireikus prekė pateikiama serviso diagnostikai.

11.2. Įrodinėjimas. Pirkėjas pateikia faktinius duomenis: nuotraukas/video, programėlės žurnalus (log), žemėlapius, naudojimo laikus/plotus, nustatymų ekrano kopijas, kad būtų galima objektyviai įvertinti.

11.3. Esminis ar neesminis trūkumas. Kai trūkumas neesminis ir pašalinamas protingu terminu, prioritetas teikiamas remontui ar nustatymų korekcijai/pakeitimui; sutarties nutraukimas taikomas, kai neatitiktis esminė arba jos pašalinti neįmanoma ar nepagrįstai delsiama pagal įstatymą.

12. Kokybiškų prekių grąžinimas

12.1. Kokybiškų prekių grąžinimas galimas tik vartotojams 14 dienų atsisakymo teisės pagrindu (žr. 5 skyrių). Verslo pirkėjams – tik Pardavėjo sutikimu ir atskiru susitarimu (galimas administravimo mokestis ir vertės sumažėjimo įskaitymas).

13. Atsakomybės ir rizikos apribojimai

13.1. Šalys atsako už tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl sutarties pažeidimo. Netiesioginiai nuostoliai (negautos pajamos, duomenų praradimas, trečiųjų šalių veiklos sutrikimai ir pan.) neatlyginami, kiek tai leidžia teisės aktai ir nepažeidžia imperatyvių vartotojų teisių.

13.2. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų (gamintojų, programėlių, interneto tiekėjų ir pan.) veiksmus ar neveikimą, kiek tai neprieštarauja imperatyvioms normoms. Žr. 10 skyrių.

14. Privatumas ir duomenų apsauga

14.1. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi pagal Parduotuvėje pateiktą Privatumo politiką. Pirkėjas privalo saugoti prisijungimo duomenis ir nedelsdamas informuoti apie jų praradimą ar atskleidimą.

15. Ginčai ir skundai

15.1. Skundus galima teikti el. paštu ar per kontaktų formą. Pardavėjas atsako per 14 kalendorinių dienų.

15.2. Neišsprendus ginčo, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) ir (ar) naudotis Europos Komisijos ODR platforma.

15.3. Taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Kompetentingi teismai nustatomi pagal taikytinus procesinius įstatymus (vartotojams – taip pat pagal jų gyvenamąją vietą).

16. 36 mėn. garantija

16.1. Pateikiamas terminas, pvz., „36 mėn. garantija“, reiškia iš viso 36 mėn., iš kurių 24 mėn. – įstatyminė garantija, o likęs laikotarpis – komercinė garantija.

16.2. Komercinės garantijos laikotarpiu taikomas remontas arba keitimas; pinigų grąžinimas pagal komercinę garantiją nenumatomas, nebent aiškiai nurodyta garantijos sąlygose.

16.3. Įstatyminės garantijos terminas neprasideda iš naujo pakeitus prekę ar jos dalį; jis gali būti pratęsiamas laikotarpiu, kai preke nebuvo galima naudotis dėl neatitikties šalinimo. Komercinėje garantijoje, jei taip aiškiai numatyta, pakeitimams gali būti taikomi atskiri terminai.


Pastaba: šios sąlygos nepanaikina ir nesumažina imperatyvių vartotojo teisių pagal Lietuvos Respublikos teisę.