NEMOKAMAI pasiimsime sugedusį prietaisą iš ten kur Jums patogu būtų jį atiduoti ir NEMOKAMAI grąžinsime Jums jį sutaisytą arba pakeista nauju.
Garantijos taisyklės ir sąlygos:
Norėdami kreiptis dėl garantijos, užpildykite žemiau, šių taisyklių esančią, garantinės užklausos formą. Užklausą peržiūrėsime ir atsakysime Jums el. paštu arba telefonu per 1-2 darbo dienas.
Garantiniam servisui siunčiamos prekės turi būti supakuotos gamintojo pakuotėje ir viso komplekto. Jeigu nėra galimybės prekę siųsti gamintojo pakuotėje, galima naudoti kitą, tinkamą saugiai transportuoti prekę, pakuotę.
Suteiksime nemokamą Omniva kurjerio paslaugą, kad Jūsų turimas prietaisas būtų pristatytas iš Jums patogios vietos į autorizuotą gamintojo garantinį centrą.
Jeigu įmanoma prieš siunčiant produktą garantiniam aptarnavimui, produktas turi būti atjungtas nuo aktyvių paskyrų, o slaptažodis turi būti pašalintas.
Gavę Jūsų prietaisą jį testuosime.
Jeigu testavimo metu prietaiso gedimą patvirtinsime, prekę taisysime, pakeisime į lygiavertę ar geresnę arba grąžinsime pinigus. Jeigu testavimo metu prekės gedimo nepatvirtinsime, išrašysime sąskaitą už diagnostiką 36 EUR sumai ir prietaisą grąžinsime atgal.
Prekės su defektu pakeitimas įvykdomas arba kreditinė sąskaita išrašoma per 7-10 d.d. nuo prietaiso gavimo garantiniame centre. Remonto trukmė ne ilgesnė nei 30 kalendorinių dienų.
Tuo atveju, kai prekė turi mechaninių pažeidimų ar yra būklės, kurios pagrindu garantinis aptarnavimas atmetamas, dėl negarantinio remonto galimybių ir terminų susitariama atskirai.